Virtualna galerija

 
 
Generative art
Zgodovina umetnosti – EKSPRESIONIZEM
BIO – o bienalu, pa tudi o bienalu
 

 
Ninja the Assassin III.
Ninja the Assassin II.
Ninja the Assassin I.
 
 
Tračnice
Tečaj za sprejemni izpit ALU - VK
Zaslonka in zaklop v fotografiji
Smola pa taka
Virtual Dub za popolnega začetnika
 
 
Iščem sodelavca za obl. delo na Word Pressu (0)
Materiala v Cinema 4D (3)
Artist media tool - sprayer (1)
iOS razvijalci (0)
iščem oblikovalca za sodelovanje (0)
Združevanje pdf datotek (1)
Prodam polprofesionalni skener/optični čitalec Microtek ScanMaker i700 z ICE tehnologijo. Format: A4+ Optična resolucija: 4800 dpi Priklop: USB 2.0 in (0)
Program za zajemanje videa iz spleta (20)
ALU (1)
Vrsta plačila (12)




Število obiskov:
27.998.646






 
 



NAGRAJENO DELO











NAGRAJENO DELO









 

 
 

 
 

3delavnica FB skupina

 

 




Opis slike:
Neki novga. Sem se kr namučo da sem jo skup spravo. ;P


Naslov: portrait

Avtor: aneksys

Oddelek: 2d računalniško generirani projekti

Datum: 30.11.2011 ob 13:12

Avtor želi, da se ocenjuje:
...

Št. komentarjev/ogledov: 3 / 2526



OTVORITEV ZAKLJUČENA, VABLJENI NA OGLED
 
registriraj se 


 bmashina





Pošlji u2u
Poslano: 02.12.2011 ob 15:27
En majhen minus zaradi spodnje čeljusti, en velik plus zaradi super kompozicije.


  


 jurska





Pošlji E-mail Pošlji u2u
Poslano: 10.12.2011 ob 02:30
Dve stvari, ki jih najprej opazim kot moteči:

spodnja čeljust vključno s celo njeno levo stranjo. Problem je v senci. Če nisi prizanesel s tako izklesanostjo obraznih potez (vem, da ima grobe, niso pa iz kamna), bi moralo to anatomsko in prostorsko štimati. Tako pa ti ostri robovi med ploskvami niso dobro poiskani.
Njeno desno oko plava nekje v drugem prostoru, posebej zunanji kotiček.

Če jo pogledam kot celoto, usta bijejo precej bolj ven kakor nos in delujejo bliže nam. Nos ni dovolj prostorsko poudarjen, kar pa narekujejo grobe sence ob straneh obraza. Usta pa ravno tako kot desno oko "izgubljajo tla pod nogami".
Kar se tiče vratu, je precej kritičen, to pa pride iz nerazumevanja anatomije. Če bi znal nekako vmestiti mišice, kosti, žile v ta svoj konstrukt, bi seveda kljub detajlno nedefiniranemu vratu to čisto uredu delovalo.
Ampak moti pa me packanje v spodnjem delu formata, kamor se vrat, na katerem ta glava stoji, pripenja. To ni nikdar koristno, ker portret s tem izgublja svojo zemeljsko težo in volumen.
Za to, da potrdim za HOF, bo potrebno kaj več, čeprav pa mi portret ni nevšečen in ima potencial.

.: SELEKTOR :. 

  


 filip





Pošlji E-mail Pošlji u2u
Poslano: 13.12.2011 ob 23:22
Potrjeno v HOF z namenom in upanjem, da bodo naslednji izdelki presegli tega...

.: SELEKTOR :. 

...I get to work with models every day... 


 aneksys



Pošlji u2u
Poslano: 21.12.2011 ob 09:48
Jurska, hvala za tvoja super konstruktivna mnenja. Tud sam sem že opazo, da določene zadeve ne štimajo čisto, pač pa se mi kot amaterju zadeva kolker tolk, se pa res nisem zadeve spravlav delat v nulo. Hotel sem samo dosečti neko stopnjo podobnosti.
Bom se pa še naprej trudo zadovoljit tudi tvoja merila :)

@filip: Jest sm bol nov tuki tak da mi ni najbolj znano, kak stvari funcionirajo, zgleda da je to kar konkreten dosežek, če ti izdelek pristane v galeriji. Sicer sam nisem tega počel iz teh razlogov, in se mi tudi ne zdi delo vredno tega mesta, ampak hvala vseeno za tole gesto. Sem bil kar presenečen.
Upam res, da bo tole delovalo vzpodbudno...;)

.: A V T O R :. 

  


registriraj se 

 


 
 

novice | forum | zadnjih 24 ur | učilnica | galerija | natečaji | interni natečaji | borza dela | prireditve | ekipa | uporabniki | pravila | pravila galerije | oglaševanje

copyright 2014 - 3delavnica.com. Vse pravice pridržane. All rights reserved.
Za vse objavljene prispevke odgovarjajo njihovi avtorji
ISSN 1581-0917
info@3delavnica.com